Způsoby a ceny doručení

                           ZPŮSOBY A CENY DORUČENÍ                           

Dodáváme zboží v rámci České republiky a Slovenské republiky.

Po úspěšném dokončení objednávky vám na Vámi uvedenou e-mailovou adresu zasíláme obratem potvrzení přijetí objednávky a v případě platby předem také instrukce k zadání platby.

 Zboží odesíláme do druhého pracovního dne od potvrzení platby. Standardní doba doručení je 48 hodin od potvrzení objednávky / uhrazení platby (tato doba se může během předsvátečního shonu lišit).

 Při objednávce nad 1 500 Kč máte od nás dopravu po České republice ZDARMA!

Pokud nedosáhnete na možnost dopravy zdarma je Vám účtován poplatek 79 Kč.

 Při objednávce nad 75 € máte od nás dopravu po Slovenské republice ZDARMA!

Pokud nedosáhnete na možnost dopravy zdarma je Vám účtován poplatek 6,30 €.

 ZPŮSOBY DORUČENÍ:

Doručení až domů:

Přepravní společnost PPL vám pohodlně doručí zásilku až domů nebo třeba do práce.

Po předání balíčku kurýrovi PPL vám bude prostřednictvím SMS nebo e-mailu na vámi uvedený kontakt zaslána informace o plánovaném termínu a způsobu doručení.

 

Osobní vyzvednutí:

Objednávku si můžete vyzvednout v naší prodejně ve Starém Městě pod Sněžníkem.

Na adrese: Lipová 40, 788 32 Staré Město pod Sněžníkem, okr. Šumperk

Při osobním odběru je možná pouze platba v HOTOVOSTI.

Při osobním odběru Vám rádi zodpovíme jakékoliv otázky a doporučíme, v případě zájmu, další produkty.

MOŽNOSTI PLATBY V RÁMCI ČESKÉ REPUBLIKY:

Nejrychlejší způsob platby je platba kartou:

Platba probíhá okamžitě a my začínáme vyřizovat objednávku bez čekání na bankovní převod.

 Platba převodem na náš bankovní účet vedený u Komerční banky:

Instrukce od nás obdržíte e-mailem po úspěšném dokončení objednávky.

 Platba na dobírku při převzetí balíčku od přepravní společnosti:

Balíček uhradíte přímo kurýrovi služby PPL, je možnost platby v hotovosti, či platební kartou.

MOŽNOSTI PLATBY V RÁMCI SLOVENSKÉ REPUBLIKY:

Na Slovensko je umožněná pouze platba platební kartou při vytvoření objednávky.

 

NAPIŠTE NÁM:

Vyskytla se chyba během objednávky? Nepodařilo se dokončit objednávku? Vloudila se chybička do kontaktních údajů?

Napište nám e-mail eshop@probio.cz, nebo volejte na číslo