Společnost PROBIO mění firemní design i logo

Datum: 25.1.2018

Zpět

Společnost PROBIO, největší český výrobce biopotravin, představila nové firemní logo a spustila nové webové stránky.

„Hlavním cílem změny je usnadnit orientaci zákazníků jak na webu, tak mezi našimi produktovými značkami. Nové webové stránky nesou moderní lehký design a jsou přehlednější. Nový e-shop, umožňuje praktické vyhledávání produktů podle speciálních požadavků na výživu i podle alergenů,“ vysvětluje Ing. Barbora Hernychová z marketingového oddělení PROBIO.

„V současné době jsme v procesu změny designu produktových obalů. Po 25 letech začneme komunikovat PROBIO i jako značku našich výrobků. Nová produktová řada PROBIO nahradí postupně současnou řadu BIOHARMONIE,“ dodává Barbora Hernychová.

Do nové vizuální identity firmy se promítá její propojení s přírodou a životním prostředím. „Lidé si málo uvědomují, že biopotraviny a ekologické zemědělství jsou cestou k ochraně krajiny, podporují rozmanitost v přírodě a nezahlcují ji zbytečnou chemií,“ doplňuje Barbora Hernychová.

Společnost PROBIO je prvním českým výrobcem biopotravin. Hospodaří na dvou vlastních ekologických farmách, provozuje tři bio mlýny a v nabídce má v současné době přes 1 500 produktů v kvalitě bio.

Fotogalerie